A francia Grand Prix.
A junius közepén Dieppe-Eu-Londiniéres között lezajló Grand Prix-re lázasan készülnek a francia automobilisták. Az idei nevezési listából megállapítható, hogy a kis kocsiknak 1912-ben még a tavalyinál is sokkal nagyobb szerepük jut a nagyjelentőségű versenyben.
A gépkolosszusok teljesen eltűntek s a 60 és 100 lóerős szörnyetegeket voiturette-k helyettesítik, annak az elvnek dokumentálására, hogy a tulzottan nagy lóerőszám semmiféle viszonylatban sem indokolt. A nevezésekről legközelebbi számunkban részletesen beszámolunk.
Budapest-konstantinápolyi turaut.
A budapest-kostantinápolyi turaut előkészitése – jóllehet a kiskocsiverseny munkálatai a Királyi Magyar Automobil Klubot rendkivül igénybe veszik – serényen folyik. A turaut sikere a jelentkezők nagy számára való tekintettel biztosítottnak látszik. Ugy az országból, mint a külföldről nap-nap után seregestől érkeznek a kérdezősködések. A jelentkezők száma eddig meghaladja a negyvenet s nincs kizárva, hogy ez a szám a nevezés lejártáig megkétszereződik. Különösen a Kaiserlicher Automobil-Club és a francia automobil-klub tagjai érdeklődnek behatóan a verseny iránt.
A Királyi Magyar Automobil-Klub most egy gyönyörüen kiállított, számos illusztrációval diszített brosurát ad ki német és francia nyelve, amelyben művészi leírása jön a Budapesttől Konstantinápolyig terjedő pazar utvonalnak. A gyönyörű és tartalmas album bizonyára erősen hozzá fog járulni, hogy az amugy is nagy érdeklődést még hathatóbban fokozza. Az élvezetes, sok helyen lendületes stilusban megírt munka Pivny Béla klubtitkár avatott tolla alól került ki.