Egyre jobban erősödik a KTT, amelyet az a száz motoros és ezer érdeklődő bizonyít, akik a pompásan sikerült 3-ik KTT-t végigizgulták, a havas, deres, sáros nagyrákosi buckákon. Az erősen csúszó talajon kemény munkát adott a versenyzőknek nyeregben ülés, ami bizony nem mindenkinek sikerült. Hatalmas woblik és farolások tették izgalmassá az amúgy is erős iramú futamokat.
A terep nehéz voltara jellemző, hogy a kisgépek jobb időt futottak a nagyoknál. Ezzel magyarázható, hogy Gutcshy kis 125-ös Phänomenjának nyergében nemcsak jobb időt ért el, mint az 500-as kategóriában Zündappján, hanem a szóló motorok között abszolút első lett.
Nála csak a 750 oldalkocsis BMW-t vezető Dömök volt gyorsabb. Dömöknek szerencsés kimenetelű nézeteltérése volt egy ugratóval. Túl nagy iramban vette az árkot, amelynek; puha talajába beleakadt alacsony oldalkocsija és a következő pillanatban Dömök a motorja előtt hempergett.
Ennek ellenére Dömök nevéhez fűződik a leggyorsabb motoros címe. A terepmotorozásban jelest érdemelnek még: Bakay (Puch), Szeift (Norton), ifj. Lénárt (NSU), Vágai (Mátra) és Pék (Csepel).
A vasárnapi találkozó ismét a Calvin-téri benzinkútnál lesz reggel 9 órakor.