Még a legöregebb KTT rókák sem láttak olyan motoros és autós tömegmegmozdulást, mint amilyen a legutóbbi, nagyrákosi KTT „összejövetel” volt. Közel száz jármű vonult ki Kozma Bandi vezetésével a terepre, ahol már kijelölt pálya várta a motorozás magas iskoláját járt „nebulókat”.
Az ötkörös futamok nehéz feltételeket róttak az egyre jobban izmosodó motoros utánpótlásunkra. Itt rögtön meg kell említenünk a fiatalok közül Szücs Lászlót, Dömök Lászlót és Lehner Attilát, akik már a nagyok közé küzdötték fel magukat.
A Képes Sport volt az első, amely felkarolta a KTT nemzetvédelmi szempontból oly fontos gondolatát és most örömmel látjuk, hogy a motorsport berkeiben mind többen lesznek szószólói a KTT elgondolásainak.
A sok izgalmas futam után így alakult a végeredmény:
250 kcm. 1. Gutschi K. (Zündapp) 2.55. 2. Kiss L. 2.57. 3. ifj. Lénárt I. (NSU) 2.57.1, 4. Lender S. 3.09. 5. Hámor L. (Nép) 3.56.
350 kcm. 1. ifj. Szücs L. 3.09, 3. Szücs L. 3.10, 3. Szeift I. (Norton) 4.07.
500 kcm. 1. Gutschy K. (Standard) 2.31.6, 2. Lechner A. 2.32, 3. Loszl T. (Gillera) 3.13.2.
Oldalkocsik. 1. Dömök J. 3.37, 2. Tóth J. 4.11.
Autó ügyességi próba: 1. Hambach L. (Fiat) 24 mp. 2. Szücs L. (Fiat) 25 mp. 3. Falvay J. (DKW) 27 mp. 4. Marz F. (Opel) 28 mp. 5. Wolmuth E. (Fiat) 36 mp. 6. Kauert F. (Fiat) 38 mp.