A versenyen több rekord született
Vasárnap tartotta meg a Királyi Magyar Automobil Club a gyóni betonpályán a szokásos kilométerversenyt és rekordnapot. A szólómotorkerékpárok legjobb idejét Kozma Endre futotta BMW motorkerékpáron, míg az automobilok között gróf Festetics Ernő Maseratija volt a leggyorsabb.
A rekordkísérleti napon több magyar rekord dőlt meg. Új magyar rekordot állított fel a 350 kcm szólómotorkerékpár-kategóriában álló startos kilométerre Eduard Beranek (NSU).
A túraautomobilok kategóriájában Kovács Kálmán (Alfa Romeo), Wiesengrund Ferenc (BMW) álló startos kilométerre, Klinger Pál (Lancia-Aprilia) álló és repülő kilométerre, Strausz Sándor (Fiat 1100) álló és repülőstartos kilométerre, a sportkocsik kategóriájában Ulrich Richter (BMW) DDAC állóstartos kilométerre és a rekordkísérleti futam alkalmával gróf Festetics Ernő (Maserati) állóstartos kilométerre állított fel új magyar rekordot.
A kilométernapon dőlt el végérvényesen az 1937. évi automobil- és motorkerékpár-bajnokság sorsa. Az 500 kcm-ig terjedő szólómotorkerékpár kategóriában bajnok lett Kozma Endre KMAC (BMW). A 600 kcm feletti oldalkocsis kategóriában Pathó Gyula KMAC (BMW).
A túraautomobilok kategóriájában 1100 kcm-ig Bossányi Péter KMAC (Adler). 2000 kcm-ig Wiesengrund Ferenc KMAC (BMW). 2000 kcm felett Kovács Kálmán KMAC (Hanomag-Alfa-Romeo), a sportkocsi kategóriában 1500 kcm felett Bíró János KMAC (Alfa-Romeo).