A Ganz-Danubius-gyár műhelyeiben néhány napon belül befejezik annak a két nagy sínautóbusznak a gyártását, amelyeket legközelebb fognak az Államvasút vonalán kipróbálni. Az új sínautók már így, befejezetlen állapotban is imponáló látványt nyujtanak. Ezeknek a számára készül a leghosszabb kocsiszekrény, amelyet valaha Magyarországon építettek.
72 utas befogadására alkalmas egy sínautóbusz.
A tiszta acélvázas kocsik küldő alakja megfelel a legmodernebb követelménynek: letompított szélei tökéletesen idomulnak a mai idők áramvonalas divatjához. Merészen hajló ívben fúrja majd bele magát az új sínautó a levegőbe. 100-120 kilométeres óránkénti sebességre méretezték nyersolajmotorjaikat. Júniusban kerülnek próbajáratra a kocsik és remélhetőleg azonnal üzembe is lehet helyezni azokat.
Hír szerint a gyorsvonati második és harmadik osztály között lesz majd a sínautóbusz tarifája, amelynek a megállapítása rendkívül bajos, mert kiállítása, sebessége a luxus felé hajlik, viszont ha menetdíjait túlságosan magasra tartják, nem lesz utasa.
A két kéttengelyű sínautón kívül két négytengelyű sínautóbuszt is előállít a Ganz-Danubius gyár, de ezek nem az Államvasút megrendelésére készülnek. Láhner Kornél elnökhelyettesnek, a gépészeti főosztály igazgatójának a feladata, hogy a tapasztalatok kellő mérlegelése alapján a sínautóbuszok további alkalmazásának és az Államvasút egyéb irányú motorizálásának jövő alakulását illetően műszaki szempontból tiszta képet nyujtson az illetékeseknek.