Miénk a jövő! Cecil B. de Mille filmje arról az ifjúságról, amely a panamáktól, gangsterektől elrontott Amerikát még megmentheti. Csupa névtelen fiatal gyerek-hősők, csupa szív, csupa lobogó, fanatikus igazságérzet fűti, sodorja ezt a filmet, amelynek szívdobogtató, néhol drasztikusan reális jeleneteit maga az élet írta. Ez a Paramount-film jelentős sajtósikert is aratott.
A fejedelem nagy szerelme. (Ufa-film.) A királyfi- és pásztorlány-mese egyik variációja, amelyet ezerötszáz évvel előrehangolt a zseniális filmrendező. A királyfi itt egy kis német hercegség fejedelme, a pásztorlány helyén Trude Marlene, mint patikus-lány csillog, ez azonban mitsem von le a mese értékéből. Willy Fritsch, mint mindig, most is diadalmasan robog át (néha túlhangosan) a női szíveken; kedves Ida Wüst, Paul Hörbiger pedig külön nagyon jó negyedórát szerzett a filmen belül.
A szőke párduc Jean Harlow és Clark Gable viszik a film főszerepeit. A trópusok világának izzó éjjelei, a fülledt nappalok monszun-szeles viharai; tarkítják a filmet amely érzésünk szerint a Metro-Goldwyn mesterfilmjeinek koronája.
Mindent a nőért (City-film). Három filmből és egy előjátékból rakták össze az új magyar filmet. Az előjáték (Herczeg Jenő és Komlós Vilmos) nagyon jó. László Aladár: Éjjel a patikában című vígjátékát Kabos Gyula szintén kitünővé teszi. Ellenben a Jaj de jó szeretni című játék úgy rendezésileg, mint főszereplők tekintetében a lehető legrosszabb. Balla Lici kitűnő művésznő lehet a színpadon, - de maradjon csak a színpadon. Az új igazgató című burleszknek szánt kabarétréfát még Szőke Szakáll sem tudja menteni. Az utóbbi két filmet gyorsan el kell felejtenünk.
Nem vagyok angyal (Paramount-film). Egy asszony, aki száz férfit szeretett és végül horogra akad. Ez a mese egy mondatban. Lenyügöző, robbanó erotikájú film, jó felvételek, nagy közönségsiker. Marlene Ditrichet szívhangostól együtt mellényzsebébe dugja ez a Mae West, aki már asszony a javából, sőt közel van a legszebb férfikorhoz is, - de mégis várjuk új filmjét.