Budapestnek megint van csodája: a zenélő és beszélő autóbusz. A szép kék-fehérre lakkozott modern jármű végigsuhan u főváros uccáin és mindenütt, ahol megáll, pillanatok alatt nagy tömeg veszi körül. Az emberek egyszerre elfelejtik sürgős dolgaikat és néhány percre zenét hallgatnak és megnézik az autóbusz kirakatait.
Mert ennek az autóbusznak kirakatai is vannak és ebben ízlésesen elrendezve sorakoznak a Del-Ka cipők. Mindebből kitalálhatjuk, hogy ez az új érdekes jármű a Del-Ka cipőgyár reklám-autóbusza. Ez a reklám újszerű és nagyon érdekes. Amerikai ízű, emlékeztet New-Yorkra, ahol ma már százszámra járnak a reklámautók és egyéb járművek.
Érdekes gondolatból indult ki ez a reklámötlet, még pedig abból, hogy nem a közönség megy a kirakathoz, hanoin n kirakat megy a közönséghez, még pedig tetszetős formában és muzsika szárnyán. A Del-Ka autóbusz tetején hangszóró van és ez közvetíti a közönséghez a divatos slágereket, dzsezz- és cigánymuzsikát s a beszédet. Este kivilágítják a kocsit, úgyhogy a kirakatok fényárban úsznak.
Budapesten néhány nap alatt valósággal megszerették az érdekes autóbuszt, amely a fontosabb pontokon megáll és itt aztán koncertet ad a közönségnek. A nagy siker következtében a Del-Ka autóbusz rövidesen elindul, hogy az egész országot meghódítsa. Egymásután fogja felkeresni a vidéki városokat és mindenütt be fog mutatkozni. New-York után tehát Magyarországon is megszületett az első igazi „rohanó reklám”, amely még a fővárosnak is új színt ad.
A drága autóbusz, amely a Del-Ka tulajdona, mindig új és ujabb meglepetéssel fog szolgálni, úgyhogy a közönség sohasem fogja megunni és éppen ebben van ennek az újszerű reklámnak az ereje és nagyszerűsége.