Kecskemét most dolgoztatja ki a kisvasut épitésének részletes terveit. A fővonalba való bekapcsolódás ügyében a napokban Rabong János kormányfőtanácsos, Máv igazgató a helyszinére utazik.
A vonal, melynek egész hossza 47.3 km, Kécske és Kocsér végállomásig megy. A fővonal 36 és fél km hosszuságban megy Ó- és Ujkécskére. A szárnyvonal, mely 10.8 km hosszu, a Rapcsányi dülőn át vezet be Kocsér községbe. A fővonalon hat állomás lesz. A szárnyvonal az elágazásnál kap egy rakodóval ellátott állomást és végállomást Kocséron.
Az állomásokon kivül a szükséghez mérten több megálló lesz 4-5 km szakaszokban, melyekre nemcsak a forgalom, de a pályabiztositás, ellenőrzés miatt is szükség van.
A vasutvonal megépitése hozzávetőleg két és félmillió pengőbe kerül. Költségessé teszi különösen a felüljáró megépitése, ami maga 250.000 pengő.