A világsiker titka: Az Egyesült Államokban, ahol akkora a gyakorlati érzék, tudományos pályázatot irtak ki az egyetemeken annak megállapítására, hogy milyen eszközökkel és miként érhető el valamely tömegcikk világsikere. Az egyhangu ítélet az ODOL, a világhirű német szájviz mellett döntött.
A birálójelentés a dijat ezzel a megoldással adta oda az ODOL-nak: „Szinte csodálatos, hogy az ODOL-üveg mennyire egyesiti a szépség és a gyakorlati cél föltételeit. Lehet-e egy folyadékot, amelyet csöppenként akarnak használni, egyszerűbben és takarékosabban kifolyatni, mint ahogy azt az ODOL-zár engedi, mégpedig ugy, hogy egyuttal az üveg tartalmának tisztaságát és teljes elkülönitését is lehetővé teszi. Hát még az ODOL-üveg formája! Egyedülálló csinosságban és használhatóságában! Százszor is utánozták, de nemcsak hogy utólérni, még megközeliteni sem tudták!
Ebben a külsőben még egy közepes szájviz is világsikert ért volna el – fejezi be a jelentés – és igy természetes, hogy az ODOL, ahol a mintaszerü csomagolás a legkitünőbb tartalmat rejti magában, meghódította az emberiséget.” Ime a világsiker titka: Legjobb áru a legszebb formában!