A szóló-motorkerékpárok legjobb idejét Urbach László (500 AJS), az oldalkocsis motorkerékpárokét szintén ő (1000 Brough-Sup.-JAP), a túraautomobilokét Delmár Walterné (2 Steyr) és a sportkocsikét Delmár Walter (4,5 I. Steyr-Supersport) futották. – Urbach másfél mp.-el újból megelőzte.
Méltó betetőzése volt az idei magyar versenyprogramnak a MAC ifjú motoros szakosztályának jánoshegyi versenye, amely úgy külsőségeiben, mint sportbeli értékénél fogva impozáns megnyilatkozása volt a nagy múltú klub tetterejének.
A verseny start- és célhelyeit, továbbá az útvonal érdekesebb pontjait nagyszámú közönség lepte el, hogy szemtanúja lehessen auto- és motorsportunk egyik reprezentatív megnyilatkozásának. Mert a jánoshegyi-verseny csakugyan annak nevezhető.
A szerpentinjellegű, éles hajtűkanyarokkal tarkázott útvonal hegyversenyre van predesztinálva, s mint ilyen, talán még a svábhegyi verseny útvonalával is vetekszik. Érezték ezt automobilistáink és motorosaink egyaránt, s alapos felkészültséggel láttak neki a versenynek.
A verseny részletes eredménye:
Motorkerékpárok
175 kcm.-ig: 1. Puch János (Puch) 4 p. 27,5 mp., 2. Erdélyi Ferenc (Méray Villiers) 4 p. 30,6 mp., 3. Pollák Mihály (Monet Goyen-Villiers) 5 p. 8,8 mp.
250 kcm.-ig: 1. Hild Károly (Nova JAP) 4 p. 8,2 mp., 2. Stanzell Gyula (Rex Acme Blackb.) 4 p. 32,5 mp., 3. Dragos Jenő (Méray-JAP) 4 p. 33,2 mp., 4. Stanzell Szilárd (Rex Acme-Blackb.) 5 p. 6,1 mp., 5. Joó Gyula (BSA) 5 p. 19,2 mp., 6. Zajácz József (DKW) 6 p. 6,2 mp.
350 kcm.-ig: 1. Gyurkovich Béla (Zenith-JAP) 4 p. 18,8 mp., 2. Kubek József (F.P.) 4 p. 41,4 mp., 3. Nagy Tibor (Méray-JAP) 4 p. 52 mp., 4. Takátsy Endre (Douglas) 5 p. 18,1 mp., 5. Magyar (Toriot-JAP) 5 p. 47,6 m., 6. Szász Károly (AJS) 8 p. 46,4 mp.
500 kcm.-ig: 1. Urbach László (AJS) 3 p. 41,8 mp. A nap legjobb motorkerékpár ideje. 2. Feledy Pál dr. (Sunbeam) 3 p. 43,8 mp., 3. Kovács Sándor (Ariel) 4 p. 9,6 mp., 4. Dénes Imre (Norton) 4 p. 16,1 mp., 5. Sztarecky Géza (Sunbeam) 4 p. 50,2 mp.
Limit nélküli kat.: 1. Kovách Andor (Nova-Blackb.) 4 p. 35,5 mp.
Oldalkocsis motorkerékpárok
600 kcm.-ig: 1. Hild Károly (Nova-JAP) 4 p. 20,4 mp., 2. Hajós Imre dr. (Scott) 4 p. 32,8 mp., 3. Báuer József (Ariel) 4 p. 42,8 mp., 4. Krizsanovicz László (D-Rad) 5 p. 12 mp., 5. Biller Lajos (AJS) 5 p. 36,7 mp., 6. Pauli József (New-Hudson) 5 p. 54,1 mp. (Lépésben jött célba).
1000 kcm.-ig: 1. Urbach László (Brough Superior-JAP 4 p. 01,3 mp. Az oldalkocsis motorok legjobb ideje!
Túraautomobilok
1,1 l.-ig: 1. Hetes Sándor (Amlicer) 5 p. 18,6 mp., 2. Urbán Alfréd (Fiat) 5 p. 38,2 mp., 3. br. Berg Tiborné (Renault) 5 p. 44,1 mp.
1,5 l.-ig: 1. dr. Baros Frigyes (Fiat) 5 p. 11,8 mp., 2. v. Kaszala Károly (Manobi) 5 p. 38,4 mp., 3. Bellan Rikardo (Fiat) 5 p. 34,1 mp.
2 l.-ig: 1. Delmár Walterné (Steyr) 4 p. 11,8 mp. A nap legjobb túrakocsi ideje. 2. Schmidt Gyula dr. (Amiclar) 4 p. 58,9 mp.
3 l.-ig: 1. Neumayer István (Lanola-Lambda) 5 p. 1,9 mp.
3,5 l.-ig: 1. Kalmár Tihamér (Steyr) 4 p. 51,5 mp.
Sportkocsik
1,1 l.-ig: 1. Dietl Hubert (Amilcar) 4 p. 29,8 mp., 2. Déván István (Salmson) 5 p. 2,4 mp.
1,5 l.-ig: 1. C. C. Friese (Magomobil) 4 p. 38,7 mp.
2 l.-ig: 1. Lyka István (O. M.) 4 p. 30,8 mp.
3 l.-ig: 1. Delmár Walter (Steyr-Supersport) 3 p. 33,4 mp. A lap legjobb ideje. 2. br. Wolfner András (Steyr-Sport) 4 p. 13,9 mp.
Meg kell emlékeznünk a verseny precíz rendezéséről, amely minden fázisában méltó volt a MAC tradícióihoz. Külön ki kell azonban emelnünk Mary Dezsőt, a szakosztály agilis elnökét, akit a verseny sikeréből oroszlánrész illet.