Dtum
Login with Facebookk
1929 | Február

A szentkirály-kocsér-kécskei vasut épitése

Kecskemét most dolgoztatja ki a kisvasut épitésének részletes terveit. A fővonalba való bekapcsolódás ügyében a napokban Rabong János kormányfőtanácsos, Máv igazgató a helyszinére utazik.

A vonal, melynek egész hossza 47.3 km, Kécske és Kocsér végállomásig megy. A fővonal 36 és fél km hosszuságban megy Ó- és Ujkécskére. A szárnyvonal, mely 10.8 km hosszu, a Rapcsányi dülőn át vezet be Kocsér községbe. A fővonalon hat állomás lesz. A szárnyvonal az elágazásnál kap egy rakodóval ellátott állomást és végállomást Kocséron.

Az állomásokon kivül a szükséghez mérten több megálló lesz 4-5 km szakaszokban, melyekre nemcsak a forgalom, de a pályabiztositás, ellenőrzés miatt is szükség van.

A vasutvonal megépitése hozzávetőleg két és félmillió pengőbe kerül. Költségessé teszi különösen a felüljáró megépitése, ami maga 250.000 pengő.

Megosztás:

A cikkhez még nem tartozik egyetlen hozzászólás sem!
Legyen Ön az első! Hozzászólás írásához kattintson ide!


Kapcsolódó cikkek
Cikk-ajánló
Adatbázis informácikó
Feltöltöttség:
46%
Összes publikáció:
27.378
Politika:
4.183
Gazdaság:
4.597
Kultúra:
3.840
Tudomány-t.:
3.429
Sport:
4.354
Bulvár:
5.022
Kincskereső:
436
Páholy:
64
Blog:
230
Összes kép
37.374
Cikkekhez kapcsolódó képek:
37.010
Privát huszadik század képek:
364
Regisztrált felhasználók:
4.183
Fórum témák:
187
Fórum hozzászólások:
847
Cikk hozzászólások:
98